سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

سام

شیطنت

1390/4/24 17:12
990 بازدید
اشتراک گذاری

جدیداً مامان بابا بهم میگن شیطون شدی سوالسوالسوال

آخه به قیافه من میاد شیطونیسوالسوالسوال

من فقط دوست ندارم بخوابم دوست ندارم یه جایی ساکن باشم دوست دارم مامان بابا منو بچرخونن آخه ارتفاع سنجم خوب کار میکنه

من دوست دارم بشینم

ولی خب خیلی خوب بلد نیستم بشینم و چپه میشم

ولی هرگز دست ازتلاش برنمی دارم و هیچ کسی نمی تونه ازم انتظار داشته باشه که دراز بکشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمیرا
24 تیر 90 18:34
الهی قربون اون چشای خوشگلت بشم عزیز دلم شیطون بلای خالههمینطوری به شیطونیات ادامه بده نااااااااااازم
نازگلی
25 تیر 90 15:23
ای جانم به سام با این قیافه قشنگش خدایش چشم های سام برق شیطونی داره .. روناک از الان خودت رو اماده کن خدا نگه دارش باشه
محبوبه
26 تیر 90 15:25
ماشااله به اون چشمای ناز و پر از شیطنت هزار ماشااله به اون لپهای آویزون صد هزار ماشااله به اون موهای پرپشت و پریشون سام نانازی! خیلی خوشگل و بانمکی عزیزم تا میتونی واسه مامان بابات شیطونی کن مطمئنم که اونا لذت دنیا رو می برن
مامان ریحانه
28 تیر 90 1:43
ماشالا ماشالا حتما براش اسپند دود کنید چقدر این گل پسر خوشگله خدا حفظش کنه واستون
مهرشین
28 تیر 90 10:24
تو رو خدا اینجوری نگاه نکن من دلم آب می شه آخه.
مامان رها
29 تیر 90 1:19
واییییییییییی چه چهره ی شیطون وبا نمک وخوشکلی داری تو خاله جونییییییییییییییی هزار ماشالا روناک جون با اجازت من لینکت میکنم...ماچ
مونا و عطرین
1 مرداد 90 10:16
ای قربون اون شیطونیات برم من الهی چقدر تو خوشملی میبومست عزیزم
مامان آتی
2 مرداد 90 19:01
روناک یه چیزی رو میخوام صادقانه بگم وقتی این عکسارو دیدم قلبم به تپش افتاد ازاین همه قشنگی.سام خیلی ملوسههههه هزار ماشالاه تورو خدا براش اسپند دود کن الهی همیشه سالم و تندرست باشه
مامان زهرا نازنازی
2 مرداد 90 19:51
آی پارا
2 مرداد 90 21:06
خدا حفطش کنه عزیزمممممممممممممممم مامان سام /سام چند ماهشه ؟ هرچی گشتم ندیدم
آی پارا
2 مرداد 90 21:08
منم یه دونه از این فرشته شلوغا دارم نازشو برم
نيلووو
3 مرداد 90 8:44
نازي سام کوچولوي شيطون، تا حالا کسي بهت گفته خيلي خواستني هستي عزيزم خدا واسه روناکي و آقاي پدر ساليان سال در پناه خودش حفظت کنه منم سام هستم قبلا افتخار آشنايي با تو رو داشتم دوست جونم من لينکيدمت خوشحال ميشم تو هم منو بلينکي
مینا
3 مرداد 90 15:05
ای جوووووووووووووووووووووووووونم چه پسر بانمکی... خدا حفظش کنه واقعا شیطنت از چشاش میباره
مامان زینب
7 مرداد 90 17:24
کی گفتههههههههههههههههه؟؟؟ هر کی گفته راست گفته خوب از عکسات معلومه شیرین طلا راستی کیف کردم شونصدتا عکس دیدم تو وبلاگت
شارلوت
16 مرداد 90 19:01
سلام دوست عزیز برای شما و فرزند عزیزتان آرزوی سلامتی دارم
الی
17 مرداد 90 19:23
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه پسری قند عسلی چه چشایی داره الهی قوربونت برم خاله مرسی بهمون سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد