سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

سام

بالاخره این مامانی و بابایی اومدن

1390/5/17 23:44
1,571 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی و بابایی که 3 ماه پیش رفته بودن پیش عمه برگشتن من هم برای دیدنشون شال و کلاه کردم

وقتی مامانی و بابایی اومدن من رفتم پشت گلها قایم شدم

 

مامانی و بابایی کلی سوغات برام آورده بودن

تازه عمه جونی و تارا جون هم برام هدیه فرستاده بودن

خونه بابایی که بودم هر روز ظهر با دختر عمو ها مراسم آب بازی داشتیم من اولین باری بود که آب بازی می کردم

اولاش یه کم تعجب کردم ولی بعد حسابی راه افتادم

دفعه آخر که رفتم اب تنی از مامان بابا خواستم یه کم دیگه بازی کنم

ولی اونا گفتن دیره و باید برگردیم

راستی اونجا که بودم برای اولین بار با عمو امیر و بابام رفتم سلمونی

 

 

من که از کار سلمونی راضیم خدا ازش راضی باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

محبوبه
16 مرداد 90 2:11
خداااای من سام جیگروووو چه بزرگ شده ماشااله فکر کنم سفر و سوغاتی و دید و بازدید کلا بهش چسبیده همشون نوش جوووونش بووووس
سمیرا
16 مرداد 90 19:09
ااای جونم به سام خوشگلم آب بازی خوب بود؟؟دوست داشتی؟؟ عزززززززززیزمی جووووووووووونم
مهرشین
17 مرداد 90 9:54
خاله جونم کادوهات مبارک باشه. حسابی خوش گذروندی ها. عکس از موهای جدید نذاشتی که
هانیه
17 مرداد 90 20:10
وای خیلی با حال بود آب بازی سام و اشتیاقش مبارک باشه سوغاتی هاش چرا عکس از موهای اصلاح شده اش نزاشتی مامان مهربون ؟
مامان رها
18 مرداد 90 2:28
خوش به حالت خاله جون با اینهمه سوغاتی های قشنگت ...مبارکت باشه عزیز دلم...
صدیقه(فانوس)
18 مرداد 90 2:32
سلام جیگر خاله ........ هدیه های خوشملت مبارک ..........
مامان ایلیا
18 مرداد 90 3:01
عزیز دلم چه گل پسر نازی.ماشاالله خیلی ماهه.با اجازتون شما را جز دوستان لینک می کنم.امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم همینطور ایلیا و سام عزیز.راستی ما شاالله برنامه خواب سام کوچولو خیلی خوبه.هزار ماشاالله. ما و ایلیا کوچولو برنامه ها داریم سر این خوابیدن آقا.روزای شادی پیش رو داشته باشید.
سعیده
18 مرداد 90 13:00
جوووووووووووووووووووووووووونم. عسلی رفتی سلمونی؟
هانا
18 مرداد 90 15:15
واي سام كوچولو چه خوشگل شدي .كاشكه منم مو داشتم . لاقل يك سلموني مي رفتم
نيلووو
19 مرداد 90 17:11
عزيزم اولين کوتاهي مو مبارک دست راستت زير سر سام ما روناک جون عکساي جديدشو بذار ببينيم اين گل پسر زيبا رو
مامان جان
20 مرداد 90 18:20
اخی ایول سوغات دستتشون درد نکنه ما هم در حیاط ساختمونمون استخر گذاشتیم محمدمهدی رو یکبار بردم خیلی باحال بوددد
مامان جان
20 مرداد 90 18:21
راستی موهای نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد