سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

سام

یک روز دیگه

1390/5/21 15:59
960 بازدید
اشتراک گذاری

من تو طول زندگیم روزهای خیلی شادی داشتم امروز هم یکی از اونهاست

امروز جمعه هستش و بابام منو برد تو حیاط برای آب بازی و آفتاب گرفتن

کلی آب بازی کردم

همه دورم جمع شده بودن بهم می گفتن فرشته خندان نمی دونم چرا همه برام ذوق می کردن مگه من چه فرقی باهاشون دارم؟

بعد آب بازی نوبت حمام آفتاب بود

راستی حمام تو فضای باز چه حالی میده

آخر سر هم یه خواب عمیق بغله بابام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محیا
22 مرداد 90 13:17
آخه چه خوب...دلم خواست. راستی چشای براق سام جان عین محیاست...عکسهای نزدیک محیارو نگاه کن...
مادر
22 مرداد 90 16:00
سلام.من عکسهای زیبای پسرتون را خیلی دوست دارم و از دیدن گل روش لذت میبرم .شما را لینک میکنم تا بازم گل روی ماهش را ببینم. خوشحال میشم شما هم ما را به دوستی خودتون بپذیرید.
محبوبه
23 مرداد 90 6:22
سام عزیزم تنها فرقی که تو با بقیه داری اینه که تو یه فرشته ای یه فرشته کوچولوی پاک و نازنین و معصوم چقدر نگاهتو دوست دارم حسابی آب بازی کردیاااااا خوش به حالت
مهرشین
23 مرداد 90 9:24
خوش به حالت سام خوشگلم. ما باید چیکار کنیم که نمی تونیم تو فضای باز حمام آفتاب بگیریم؟ ماشالا به این پسر ناز که اینقدر موی خوشگل داره
مامان رها
25 مرداد 90 1:35
اخه چقدر نازی تو خاله جونننننننننننن چه کیفی کردیا....افرین به مامان وبابات...
هانیه
25 مرداد 90 13:09
خیلی کیف کردم از دیدن عکسای سام منم تقلید می کنم و این جمعه آراد رو به جای حمام می برم تو حیاط مامانم اینا تو وان بازی کنه ، مطمئنا خوشش میاد عین سام راستی موهاش مبارک خیلی عالی شده
سمیرا
27 مرداد 90 16:09
فرشته کوچولو میدونی خیلی دوست داشتنی هستی من که عاشقتمممممممممممم
باران
30 مرداد 90 14:50
سام عزیزم مامان و بابای خوبی داری که اینقدر برات وقت میزارن و ازت عکسای خوشگل میگیرن ، خدا برات نگهشون داره . من که عاشق عکساتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد