سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

سام

سرگرمیها

1390/5/27 14:35
1,670 بازدید
اشتراک گذاری

من با مامان و بابا خیلی بازی می کنم بازی دلخواه من یه بازیه به اسم تاااااااااااای

سرسر بازی , تاپ بازی و الاکلنگ هم بد نیست

من به تلویزیون هم علاقه دارم ولی هی میگن بده نمی دونم اگه بده چرا خودشون نگاه میکنن؟

 پای کامی نشستن  هم بد نیست فکر کنم اینو از مامانم به ارث بردم

ولی با حالترین بازی سوار شدن تو چرخ خرید هستش که من خیلی دوست دارم

بزرگ شدن هم عالمی داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آرتین خان
26 مرداد 90 23:28
سلام به سام جون و مامان گلش این اولین باریه که به وبلاگ گل پسری سر میزنم حیف نیست این همه عکس از جیگر طلا باشه و کسی نظری نده!! خواستم بگم خیلی نازی عزیزم همیشه شاد باشی و بخندی دوست داشتی به ما هم سری بزن و اگه خواستی هر وقت آپ میکنی خبرم کن تا ما هم بی نصیب نمونیم
محبوبه
27 مرداد 90 15:22
خیلی خوشحالم که بهت خوش میگذره سام جونم الهی من قربون اون پای کامی نشستنت برم که انقده بانمک شدی راستی سام کوچولو بازی تاااای چی هستش به ما هم توضیح بده خب شاید منم بخوام با کسرا از این بازیا بکنم
مامان سایان
27 مرداد 90 16:10
جیگرتوووووووووووووو
مامان جان
29 مرداد 90 16:50
عاشق این مژه ها و چشم هاتم اون نگاه متعجبت که داری از سرسره میای پائین عزیزمممم
نيلووو
30 مرداد 90 1:36
اي جانم تو هم ديگه پارك ميري ؟ قربونت برم من با اون تيشرت خوشگلت گوگولي
باران
30 مرداد 90 14:47
من قربونت برم خاله که اینقدر از زندگیت لذت میبری آقا کوچولو .
سحر
1 شهریور 90 0:10
الهییییییی..من اولین باریه که میام اینجا سر بزنم..از نی نی سایت...خیلی نازی تو پسرییییی... همیشه در پناه خدا باشی
مامان رها
2 شهریور 90 2:12
وای چقدر تو بانمکی اخه خاله جون....مخصوصا اونجا که روی اله کلنگی...
مامان علي
4 شهریور 90 16:55
ماشاءا... چقدر نازي . سرسره بازي خوب بود شيطون بلا ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد