سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

سام

رها کوچولو

1390/8/3 11:11
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

من

یه دختر خاله دارم نه یه دختر دختر خاله مامان دارم اسمش رها ست

من 7 ماه کامل از اون بزرگترم

وقتی رفتیم خونه خاله مامان اونم اونجا بود

دیدیم دارن میارنش سمت من و من ....

وای نه این چرا انقدر کوچیکه

بعد ازش اجازه گرفتم که برم تو تختش

داشتم به این فکر می کردم که چرا تخت و وسایلش این رنگیه و مال من اون رنگی

که  صاحبش اومد

بعد ازش پرسیدم میشه بیام تو کریرت؟؟؟؟؟؟

دیدم برام کوچیکه

و من مردی شدم و باید کارایی مثل مطالعه حل جدول و دیدن کاتالوگ ماشین انجام بدم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق
3 آبان 90 13:56
خیلی عالی نوشتی. خدا حفظ کنه سام کوچولو رو.
سیما - مامان هلیا
3 آبان 90 14:12
یه روز میام می خورمتااااااااااااااااااااااا پس تو رو خدا اینقدر جیگر نباااااااااااااش
سمیه مامان رها
4 آبان 90 0:02
قربونت برم تو دیگه واسه خودت مردی شده خاله جون ...یادته اول اندازه ی رها بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/نازنازی بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میترا
4 آبان 90 1:29
نااااااااااااازی. تو هم کوچولویی هنوز. مردِ کوچولو. بخورمت
مامان آراز
10 آبان 90 12:03
ماشالا به این گل پسر.چه خوشگل و خوش تیپه بوس بوس
سارا
13 آبان 90 19:49
سام عزیزم مثل همیشه ناز هستی قربون تو گل پسر برم ماشاالله آقا شدی واسه خودت
مامان محیا
9 آذر 90 11:57
وواای من رها و سام رو جابجا گرفتم...آخه مگه میشه یه پسر اینقدر ناز باشه و مژه های به این بلندی داشته باشه؟؟خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد