سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

سام

اولین محرم

1390/9/17 22:46
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

من یه پسر 10 ماهه هستم

یه کم شادتر

از اونجایی که من نصفه بروجردی هستم  همه بروجردیها دوست دارن دهه اول محرم به خصوص تاسوعا و عاشورا بروجرد باشن من و بابا مامان راهی سفر شدیم

اونجا که رفتیم کلی با دختر عمو هام بازی کردم

خونه خاله بابام یه ستون داره که میگن پسر عمم ازش می کشیده بالا

یعنی یه روز می رسه منم بتونم؟؟؟؟؟؟؟؟

شبها با بابا و مامان و دوستای بابا می رفتیم خیابون تماشای هیات های  عزاداری

بعد می رفتیم مسجد و دیدن سقاخونه

 

اونجا هم  نون شیر مال  بهم می دادن

و هم چای

تازه روی منبر هم رفتم اونم پله اول؟!!!

یه میله هم وسط مسجد بود برای جدا کردن خانومها و اقایان که من....

هم تاسوعا

و هم عاشورا رفتیم بیرون و تماشای هیات های عزاداری

کلاً خیلی خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

میترا
18 آذر 90 1:11
قربونت بشم که انقدر تو نازی من دوست دارم فشارت بدم. خوبه که خوش گذشته بهت آقا خوشگله.تولد 10 ماهگی ات هم مبارک.
سمیرا
19 آذر 90 11:30
عزززززیزم تولد 10 ماهگیت مبارک گلم هر روز داری ناناز تر و خوردنی تر میشی خوشگلم بوووووس
mamane radin
19 آذر 90 17:30
سلام عزیزم.سام خوشکل رو ببوس خیلی با نمکه. خوشحال میشم به وبلاگهای رادین سر بزنید و با هم تبادل لینک کنیم.شما رو لینک میکنم.www.radin2010.niniweblog.com
مامان یسنا
19 آذر 90 22:41
سلام.گل پسرتون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه.من شماروجزو دوستان قرار دادم.خوشحال میشم به ماسربزنید.
مامان سانی
20 آذر 90 19:48
سلام مامانی پسرتون خیلی عسله عاشقش شدم با اجازه به دوست جونای سانلی اضافش کردم اگه دوست داشتین شمام لینکمون کنین
سميه
20 آذر 90 22:49
عزيزم فكر كنم تو تنها پسر ده ماهه اي باشي كه انقدر موهاش خوشگله و ماماني بايد هر ماه تو رو ببر ارايشگاه براي كوتاهي موهات ولي تو بهش اجازه نده موهات بلند باشن خيلي نز تر ميشي
مامان باران
22 آذر 90 9:19
الهی من قربون تو برم عسلکم که اینقده جیگری 10 ماهگیت مبارک اون دوتا دندون نازتم مبارک لپای خوشگلتو گاز بگیرم مننننننننن واااااااااااااااای دلم ضعف رفت واسه تو
مامان رهام
23 آذر 90 13:16
چه پسمل جيگملي دارييييي خدا واسطون نگه داره
مامان نسترن
26 آذر 90 20:34
نازی.چقدر دوست داشتنی هستی شما.امیدوارم همیشه بخندی عسلم
مامان مه راد
3 دی 90 11:59
سلام سام کوچولو فکر کنم تو هم سن مه راد من باشی . اما پسر تنبل من هنوز دندون نداره . در ضمن خیلی چشای نازی داری . می بوسمت
زنی از پشت ميز کار
3 دی 90 12:11
مامان سام عزیزم، نی نی تون خیلی نازه، تو رو خدا براش اسفند دود کن عزیزم. ان شاءاله 120 سال زنده باشه
سعیده مامان امین
20 دی 90 18:13
وای رونک من هر چه قدر بگم سامو دوس دارم کم گفتم. هر روز براش اسفند دود کن. هر روز میام اینجا ببینم وبلاگش اپ شده یا نه. عکس 5ام رو بذاری تو مسابقه قول میدم برنده بشه این پسری . بوسسسسسسسس من اون عکسش رو که چایی می خوره خیلی دوس دارم. بببین چه طوری نون شیر مالشو تو مشتش گرفته. نازیییییییی ماشاله به این پسر ناز
مامان شاین
28 دی 90 15:56
سلام عزیزم امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشی خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی گل قشنگ.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد