سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

سام

َشب یلدااااااااااااا

1390/10/1 16:57
1,287 بازدید
اشتراک گذاری

این منم

 

 

این هم منو هندونه شب یلدااااااااااا

 

 

این لباس خوشگل رو خاله حوری برام خریده(مامان ارمیا)

این اولین شب یلدای زندگی منه و  من تو این روز هدیه هم از مامان و بابا گرفتم

 

 

هدیه ام  خوشگله  دوسش دارممم

 

طبق آخرین اطلاعات من از شب یلدا باید تو این شب زیاد خوراکی بخوری( جزء آداب و رسوم شب یلدا) منم سعی کردم این رسم رو اجرا کنم

 

 

کلاً اولین شب یلدای من در کنار بابا و مامان و بابا مهدی و مامان مهری خیلی خوش گذشت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

میترا
1 دی 90 1:01
تو هندونه ای یا هندونه تو... وااااااااااای من عاشق این ظرفهام, قبلا دیده بودم توی فروشگاه. خیلی قشنگه. مبارکت باشه
صدیقه(فانوس)
4 دی 90 12:12
یلدا مبارک ...........پسر ناز نازی هندونه ای
mamane radin
4 دی 90 15:34
ای جونم که اینقدر بانمکی. یلدا مبارک
محبوبه
5 دی 90 1:15
وای چه هندونه ناز و خوشگلی و شیرینییییییی کادوت هم خیلی خیلی قشنگه اولین یلدات مبارک
مامان باران
5 دی 90 10:14
اولین یلدات مبارک سام قشنگم
وانیا
13 دی 90 13:24
دوست کوچولوی من همه وبلاگتو دیدم خیلی مامان و بابای ماهی داری کدوم شهر هستی که اینقدر آسمون خوشگله
الناز مامان سورنا
14 دی 90 8:28
یلدات مبارک ان شالله صدمین یلدات رو کنار مامان و بابات جشن بگیری عزیزم
سارا
17 دی 90 12:44
وای خدا قربون این گل پسر برم من که اینقدر شیرینه من عاشق سامم خدا حفظش کنه برا مامان و باباش
مامان ایلین
17 دی 90 14:06
چه هندونه خوشگلی منم برای دخترم این لباسارو واسه اولین یلداش پوشونده بودم اولین یلدات مبارک با اجازتون میخواستم لینکتون کنم
مامان کاوه
17 دی 90 20:49
چند وقتی بود این چش قشنگو ندیدم............ماشاله بزرگ شدی عزیزم.......میبوسمت
صدیقه(فانوس)
22 دی 90 1:51
چرا بروز نمی کنی مامانش؟؟ دلمون برای پسر گلی تنگ شده
سمیه
24 دی 90 11:52
هزار ماشالله ماما ن سام ..... گل پسری خیلی نازه .......... منم ماما ن بهمن 90 هستم ..... برای هندونه خوشگلت اسفند دود کن ..... ببوسش از طرف من ...
حوری (مامان ارمیا)
24 دی 90 12:47
قربونت بشم، تو که همینجوریش خوردنی هستی چه برسه به اینکه هندوانه هم بشی، اونم از نوع خیلی شیرینش. دوست دارم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد