سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

سام

روز مادر

1390/3/3 0:26
455 بازدید
اشتراک گذاری

این منم 3 ماه و 17 روز سن دارم

من با اینکه خیلی وقت نیست پامو تو این دنیا گذاشتم ولی معنی دوست داشتن رو یاد گرفتم  می دونم خیلیها دور و برم هستن که منو خیلی دوست دارم و امروز روز مادره

مامانم خیلی منو دوست داره من بیشتر طول عمرم رو با اون بودم البته قسمت بیشترش رو تو شکمش

حالا بزرگ شدم و می تونم یه جورایی ازش تشکر کنم

امروز با بابا براش هدیه گرفتیم

و روی گلش براش یادداشت گذاشتیم

ولی من یه هدیه ویژه برای مامانم داشتم یه خنده صدا دار

و بعدش هم یه کم خودمو براش لوس کردم اخه می دونم چقدر از این کارم خوشحال میشه

تازه یه دست گل هم تقدیم می کنم به مامان مهری که همیشه پیششم و خیلی زحمتم رو می کشه و مامانیم که حالا پیش عمه ست و همیشه دلم براش تنگ میشه

 روزتون مبارک

البته این دسته گل رو بابام چیده و من تقدیم می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عسل
4 خرداد 90 17:28
خوش به حال مادر و مادر بزرگ هات برای این پسر گل زنده باشی عزیزم
سمیرا
4 خرداد 90 21:05
ای جونم به اون خنده هاش الهییییییییییی
نازی
5 خرداد 90 16:32
اییییییییییییییییییی جانم. چرا اتقد ازش خوشم اومد. وای قربون اون خنده هاش..... خدا برات نگهش داره مامان گلش. دعا میکنی خدا برام از این نینیها بده. خیلی وقته منتظرم.
مهرشین
5 خرداد 90 22:08
قربونش برم من با خنده ی صدادارش. زبونشوووو
محبوبه
8 خرداد 90 16:34
روز شما هم مبارک مامانی مهربووووون ماشااله پسرت قدرتو میدونه و با اون خنده های نازش مامانیشو خوشحال میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد