سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

سام

واکسن 4 ماهگی

1390/3/14 13:26
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

این  منم که چهار ماهه شدم

 

 

 

 

من خیلی اصرار می کنم که غلت بزنم ولی وقتی غلت می زنم کلی داد و هوار می کنم که یکی بیاد کمک منو برگردونه

امروز رفتم واکسن زدم 3 روز زودتر چون بابا جونم می خواست تو این چند روز تعطیلی حسابی بهم برسه تازه امروزم  نرفت سر کار و تمام  مدت در خدمت من بود و هی یه دستمال خیس رو روی سرم یا روی  پام می گذاشت

البته پسر خوبی بودم و خیلی اذیت نکردم ولی  خب راستش یه کم بی حال شدم

الان که می بینم تو این چهار ماه خیییییییییییییییلی بزرگ شدم

میگیید نه مقایسه کنید با عکسه اولین روز تولدم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا نازنازی
15 خرداد 90 21:01
خدا حفظش کنه خیلی نازه ماشاالله
ساناز
22 خرداد 90 0:55
چه عکسای نازو خوشگلی،ایشالله همیشه سالم باش گل پسر
سمیرا
25 خرداد 90 10:05
عزیزکم 4 ماهگیت مبارک خیلی ملوسی سام جونم بووووووووس یه عالمه واسه فرشته کوچولوی دوست داشتنی
محبوبه
25 خرداد 90 20:38
ناز نازیه خاله یه کم از اون موهای خوشگلتو میدی به کسرای من که اونم از کچلی در بیاد؟!!؟!؟!؟! خدا برات نگهش داره روناک جون سام کوچولوت واقعا با نمک و خوردنیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد