سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

سام

بابا جون دووووووست دارم

1390/3/25 22:59
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

این منم  یه بابا دارم که اندازه تموم دنیا دوسش دارم

 

اونم منو اندازه تموم دنیا دوست داره بابام بهم میگن فرشته جدیدا هم  بهم میگه نعمت

 

امروز روز پدره و من می خوام بهترین هدیه رو به بابام بدم با مامان یه نقشه هایی داریم

من یه آرزو هم دارم اینکه وقتی بزرگ بشم مثل بابام مهربون باشم و تو لیست بهترین باباهای دنیا دوم بشم چون بابای من همیشه اوله بزنید دست قشنگرو به افتخار بابام

من 2 تا بابابزرگ هم دارم که ایشااله همیشه سایشون روی سر من و بابا و مامانم باشه

این هوا دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تانیا
26 خرداد 90 13:18
منم روز پدر رو به بابا ت و همه بابا های دنیا تبریک میگم ایشااله خودتم یه روز بابا بشی
الی
26 خرداد 90 13:36
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر مبارک
سمیرا
28 خرداد 90 12:10
نااااااااازی به این مرد کوچک تبریک از طرف من و سایان به این پسر قند عسل
مهرشین
29 خرداد 90 23:16
ایشالا سایه تون همیشه بالا سر این گل پسر خوشگل ما باشه. بوووووس
نازگلی
5 تیر 90 0:01
ای جانم چقدر نازه این سام کوچولو ایشالا که خدا بابات رو برات خفظ کنه و زیر سایه اش 120 ساله بشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد