سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

سام

می خورم

1390/4/9 10:21
538 بازدید
اشتراک گذاری

من بزرگ شدم

ولی هرچی به مامانم میگم من غذا می خوام جوابم رو نمی ده

 

یعنی هی میگه سامولکم بزار امتحانای مامان تموم بشه و تو هم بری تو شش ماه بهت غذا می دم

منم از امکاناتی که برام فراهمه کمال  استفاده رو می کنم که گشنه نمونم

مثلا عروسک

میگن برای بازی ولی برای  من استفاده دو گانه داره هم اسباب بازی و هم خوردنی

ویا پاهام

میگن برای راه رفتنه ولی من تا موقع راه رفتن ازشون کلی استفاده میکنم

چیزای دیگه برای خوردن شاید هم بهترین خوراکی دسته خودم دست اطرافیان لباسم یا ....

البته بعضی چیزها هم هستن که مامانم به زور می زاره دهنم  منم دلشو نمیشکنم و قبولش میکنم

یه توصیه دوستانه به مامان و بابام به من غذا بدید وگرنه مجبور میشم شما رو هم بخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا
9 تیر 90 18:16
الهی من فدای این سامولک بشم که اینقدر ناز و دوست داشتنیه با اون موهای فشنش جوووووووووووووووووووووونم یه کم از اون موهاتو به سایانم قرض میدی خاله؟؟؟؟
مهرشین
9 تیر 90 23:37
واییییی قربونششش برم. تو رو خدا موهاشووووو تو عکس اول خاله خوشمزه است عروسکات؟ به منم میدی؟
محبوبه
10 تیر 90 1:24
قربون اون همه چیز خوردنت کوچولو موچولو بوووووووووس
مامان پسرا
10 تیر 90 20:09
الهیییی! چه پسر نازی! مامانش! به داد عرسکا نمیرسی به داد این بچه برس!
shima
10 تیر 90 23:17
الهییییییییییییییییی قربونه این سام بره خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد