سامسام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

سام

برنامه روزانه

1390/4/21 9:29
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر من هر کسی باید تو زندگی برنامه داشته باشه منم یه برنامه دارم که اگه البته اگه اتفاق خاصی نیفته و حالم میزون باشه انجامش میدم وگرنه میزنم زیر هر جور برنامه ای که برام ریخته باشن

من معمولاً روزهای غیر تعطیل حدود ساعت 8 و روزهای تعطیل حدود 30/9 با  لبخند از خواب بیدار میشم

بعد از بیداری بلافاصله شیر می خواهم  پس مامانم باید در کمتر از یه دقیقه شیر بهم برسونه وگرنه تمام ساختمون از جمله مامان بزرگم رو خبر دار می کنم و اگه مامان بزرگم خبر دار بشه پوسته مامانم کندس. بعد شیر خوردن 20 قطره مولتی ویتامین ( من این قسمت رو خیلی دوست دارم)

بعد باید جام عوض بشه تقریباً 6 بار تا ظهر باید جام عوض بشه بعدمیرم خونه مامان بزرگم و زمان بازی فرا میرسه باید افراد متنوع از جمله مامان بابا خاله مادر بزرگ  پدر بزرگ دختر داییم و بقیه برام سر تکون بدن و با من صحبت کنن منم باهاشون به زبان خودم صحبت می کنم و لبخند می زنم و لثه هامو نشون می دم(خطر لطفاً حتی 30 ثانیه هم منو تنها نگذارید وگرنه....)

حدود ساعت 11 وقت هواخوریه پوشک باز میشه و بعد صرف فرنی یا سرلاک و دوباره شیر

 بعد baby einstein نگاه می کنم.(نمی دونم چه اصراریه)

معمولا تا ساعت 30/2 که بابام از سر کار میاد دو بار چرت 15 دقیقه ای می زنم

وقتی بابام میاد بوی غذا می پیچه منم گشنه معمولاً اونقدر نق می زنم که بابا و مامانم نتونن غذا بخورنن آخه تو رژیم هستن منم کمکشون می کنم.

بعد دوباره شیر می خورم و می خوابم تا حدود ساعت 7 عصر (خوش به حال مامان و بابام)

بعضی وقتا بعد ظهر ماساژ داده میشم

دوباره شیر می خورم بازی می کنم می رم مهمونی یا بیرون و تا ساعت 10 سر گرم میشم

حدود 30/10وقت خوابه دوباره صرف شیر و لالا

در طول شب یه بار 2 شب و یکبار 30/5 صبح برای صرف شیر بیدار میشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیرا
21 تیر 90 13:54
قربون تو پسر ناز و دوست داشتنی بشم امیدوارم همیشه تو زندگیت برنامه ریزی داشته باشی عسلکم
گیلدا
21 تیر 90 14:46
با سلام به شما.پسر کوچولوی نازی داری. عکسهاش هم خیلی زیبا بود.امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خندون باشه.
مهرشین
24 تیر 90 9:52
آخیش اینجا باز شد بلاخره. آفرین به پسر با برنامه مون.
مامان فاطمه
21 دی 90 10:26
سلام چقد پسمل نازتون با حیرت به دنیای اطراف مینگره فکر کنم بزرگ شه دانشمند میشه
به کلبه کوچیک دخترک منم سر بزنید
راستی با تبادل لینک نظرتون چیه؟



ممنون عزیزم با تبادل لینک هم موافق هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سام می باشد